Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zoekt veelzijdige baan

  • Albert Kater

    Hallo, ik ben een 28 jarige slager met ruim 10 jaar ervaring.

    en in het bezit van het S.V.O diploma en het worstmakerij diploma.

    ik heb bij drie verschillende slagers gewerkt,en wil nu wel eens veranderen van ,

    werkplek omdat ik het gevoel heb dat ik stilsta qua veranderingen in de vlees-

    sector.

    verhuizen is geen probleem, maar een oplossing.

    heb veel behoeften om meer te leren en te ontwikkelen.

    ik hoop snel te horen van iedereen die dit aanspreekt.

    vriendelijke groeten, ALBERT KATER

  • van Engelen

    Hallo Albert.

    Ik heb een slagerij op de veluwe met wortsmakerij en doe daarnaast nog steeds meer catering.

    Wij slachten tot de MKZ nog iedere week en op dit moment nog een maal in de vier weken voor de zogenaamde huisslachtingen.

    Ik heb op dit moment twee leerling slagers, drie winkel dames en enkele parttimers.

    Sinds kort is er een neef van mijn vrouw verkast naar een oud leerling werknemer om daar eens te kijken op mijn aanraden.

    Ik heb een slagerij met ontzettend veel mogelijkheden op alle gebied (worstmakerij, catering, bbq,slachten,taiteur, horeca, en het visitekaartje de toonbank c.q. winkel)

    Ben je benieuwt mail of bel me dan even waar je woont.

    Wie niet waagt, wie niet wint.

    Vr. gr. Ebbo van Engelen

    tel: overdag 0577-460729 s'avonds 460728 of kantoor 460727

  • Oscar De Klijne

    Ik heb diverse vacatures in beheer met uiteenlopende functie. Van winkelslager tot

    bedrijfsleider. Ook franchise behoort tot de mogelijkheden.

    Bel 06 52452523

  • Adele Teekens

    Goedemorgen Albert

    Ik heb twee prachtige ambachtelijke slagerijen onder de naam Chateaubriand

    traireur en vleesspecialiteiten in Zandvoort en Heemstede en ben opzoek naar een

    “vakidioot”die er van houd om met de mooiste producten te werken, het leuk vind om een uitdaging aan te gaan, verantwoordelijkheid wil nemen, mee wil groeien,

    enthousiast is en dit ook over kan brengen op medewerkers en klanten.

    Als dit je aanspreekt ben je van harte uitgenogigd voor een kennismakingsgesprek

    bel dan even naar mij 06-50506881 of naar de zaak 023-5719067

    en vraag dan naar Marcel Horneman.

    Met vriendelijke groeten Adele Teekens (mailen kan natuurlijk ook!)