Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vacature

  • Oscar De Klijne

    Gezocht: bedrijfsleiders voor speciaalslagerijen. Midden van het land.

    Zelfstandig werkend in moderne filiaalbedrijven. Franchise mogelijk.

    Winkelmanagement DeKlijne

  • harold

    Kunt u mij misschien wat meer informatie geven over het gezochte. Vooral met betrekking op de gezochte functie en de plaatsen waar het om gaat.

  • f.den biesen

    Graag zou ik wat meer informatie willen ontvangen van de desbetreffende functie

  • Ronald Jaspers

    CURRICULUM VITAE

    Naam : Jaspers

    Voornaam : Ronald

    Adres : Suze Groenewegstraat 15

    Postcode & Woonplaats : 1827 LG Alkmaar

    Telefoonnummer : 072-5623221

    Mobiel : 06-21672331

    Geboorteplaats : Alkmaar

    Geboortedatum : 20-02-1969

    Nationaliteit : Nederlandse

    Burgerlijke staat : gehuwd

    Rijbewijs : B

    OPLEIDINGEN

    1982-1985 Lagere Detailhandelschool - Diploma

    1985-1988 Middelbare Detailhandelschool - Diploma

    1988-1990 Middelbare slagersvakschool te Utrecht - Certificaat

    1990-1993 Slagersvakopleiding – Vakdiploma

    COMPUTERKENNIS

    B&B Slasoft, Internet explorer, Windows, MS Word

    WERKERVARING

    2000 – HEDEN Productiemanager /Assistent bedrijfsleider bij de firma Hans-Sluis b.v te Haarlem

    Werkzaamheden Commerciële activiteiten waaronder acquisitie, telefonische verkoop, relatiebeheer, planning, inkoop, leiding en coaching van 15 medewerkers, kwaliteitscontrole en bewaking, aansturen van het HACCP systeem, ondersteunende werkzaamheden op de productievloer, inwerken en begeleiden van nieuw personeel, order aanname en administratie verwerking.

    1994 – 2000 Indienst bij vleesgrootverbuik Tesselaar

    Gestart als portioneerder, na een half jaar werd ik productiemanager. In 1998, na de fusie met Slootweg vleesgrootverbruik uit Rijswijk werd ik bedrijfsleider (IPS Meatproducts).

    Werkzaamheden Opstarten van de nachtploeg aansturen en begeleiden van 60 medewerkers, inkoop, planning. Werkvoorbereiding, calculatie, werven en selecteren van nieuwe medewerkers, inwerken en begeleiden van nieuwe medewerkers, kwaliteitscontrole en eindcontrole van producten. Planning van transport en aansturen van logistiek processen. Contactpersoon voor relaties inzake kwaliteit, prijzen, klachten en vragen.

    1994 – 1995 Werkzaam bij Chateau Briand te Zandvoort

    Werkzaamheden Het verkleinen van vlees tot maatwerk en voorbereidende werkzaamheden etc.

    1993 – 1994 Chefslager bij slagerij Kraaier in Bergen (NH)

    Werkzaamheden Alle voorkomende slagerijwerkzaamheden en het aansturen van de medewerkers.

    1990 – 1993 Winkelslager bij The Butcher in Santpoort

    Werkzaamheden Verzorging en presentatie van toonbank, voorbereidende werkzaamheden, leiding aan verkooppersoneel en verder alle voorkomende werkzaamheden.

    HOBBY’S

    Tennis, auto’s, voetballen, internet, films en muziek

  • Oscar De Klijne

    Hallo Harold,

    Ik heb verschillende vacatures bij speciaal slagerijen ( Keurslagers, Worstmakersgilde en grote speciaalzaken. In zelfstandige functies als bedrijfsleider in filiaalbedrijf of als bedrijfsleider en rechterhand van de ondernemer.

    Ook heb ik slagerijen in de verkoop. Verder ondersteun ik startende ondernemers.

    Stuur je CV naar : Winkelmanagement@cs.com

  • Oscar De Klijne

    Ik heb verschillende vacatures bij speciaal slagerijen ( Keurslagers, Worstmakersgilde en grote speciaalzaken. In zelfstandige functies als bedrijfsleider in filiaalbedrijf of als bedrijfsleider en rechterhand van de ondernemer.

    Ook heb ik slagerijen in de verkoop. Verder ondersteun ik startende ondernemers.

    Stuur je CV naar : Winkelmanagement@cs.com