Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slager/slachter gezocht in Noorwegen

  • Gert Rietman

    De gemeente Fyresdal in de provincie Telemark in Noorwegen is op zoek naar een Nederlandse of Belgische slachter of slager die een slachterij wil opbouwen. Het bedrijf dient een combinatie van een kleinschalige slachterij en een slagerij te zijn. Dat wil zeggen dat het vlees ter plaatse verwerkt kan worden tot eindproducten voor de consument. De gemeente Fyresdal richt zich daarbij vooral op kwaliteitsproducten van/met vlees uit de eigen regio.

    De gemeente stelt tegen zeer gunstige voorwaarden bedrijfsruimte ter beschikking en is verder behulpzaam bij allerlei formaliteiten en het eventueel aanvragen van financiële steun.

    Het vinden van een woning is geen probleem in Fyresdal. Bovendien heeft de gemeente zeer grote bouwkavels te koop, bedoeld voor mensen die hobbymatig willen boeren of bijvoorbeeld paarden willen houden.

    In het kader van het wervingsproject krijgen emigranten alle hulp bij het vinden van woonruimte, het regelen van formaliteiten, etc.

    Meer informatie: http://www.norsk.nl/fyresdalslagerij.htm

  • imming

    bel.maarGert Rietman schreef:

    >

    > De gemeente Fyresdal in de provincie Telemark in Noorwegen is

    > op zoek naar een Nederlandse of Belgische slachter of slager

    > die een slachterij wil opbouwen. Het bedrijf dient een

    > combinatie van een kleinschalige slachterij en een slagerij

    > te zijn. Dat wil zeggen dat het vlees ter plaatse verwerkt

    > kan worden tot eindproducten voor de consument. De gemeente

    > Fyresdal richt zich daarbij vooral op kwaliteitsproducten

    > van/met vlees uit de eigen regio.

    > De gemeente stelt tegen zeer gunstige voorwaarden

    > bedrijfsruimte ter beschikking en is verder behulpzaam bij

    > allerlei formaliteiten en het eventueel aanvragen van

    > financiële steun.

    > Het vinden van een woning is geen probleem in Fyresdal.

    > Bovendien heeft de gemeente zeer grote bouwkavels te koop,

    > bedoeld voor mensen die hobbymatig willen boeren of

    > bijvoorbeeld paarden willen houden.

    > In het kader van het wervingsproject krijgen emigranten alle

    > hulp bij het vinden van woonruimte, het regelen van

    > formaliteiten, etc.

    > Meer informatie: http://www.norsk.nl/fyresdalslagerij.htm

  • P.M.Koning

    Gachte heer Rietman.

    Een pracht uitdaging voor een jonge slager.

    Ik heb zelf ruim 30 jaar een slagerij gehad en met succes.

    Thans doen ik als hobby jonge aankomende slagers begeleiden naar zelfstandigheid.

    Ook help ik ze opstarten met een nieuw bedrijf.

    Verder examineer ik voor het slagers vakonderwijs,ik ben dan ook bereid om u te helpen met het zoeken naar een profielschets van waar u naar zoekt.

    Hebben we de juiste man of vrouw of een combinatie daarvan dan zal ik u zo spoedig mogelijk berichten.

    Ook ben ik bereid om de nieuwe ondernemer voor een aantal maanden te assisteren in Noorwegen.

    Voor verdere info kunt u mij bellen 0223621005-0620438270.

    Of stuur een mailtje.

    Met vriedelijke groet.

    Peter Koning.

  • Rossignol slagerijen suriname

    hallo Peter Koning,

    Kijk je eens verder op deze site rond dan zie je dat Ik mensen zoek voor onze Rossignol group in paramaribo Suriname.

    Ik, Rene Gosen, ben nu zelf reeds 3 jaren werkzaam voor de rossignol group en ben nu belast met het aantrekken van nieuwe nederlandse/duitse krachten voor ons bedrijf. Wij zijn een grossierderij, varkensslachthuis en worstmakerij aan het opzetten en bouwen, zoek worstmakers met leifde voor de hammen en zouterij, en winkelslagers.

    In 2004 komt de caricom markt vrij, wij krijgen een EEG goedkeuring, iso en haccp en zijn dan in 2004 ready voor de export voor de caricom wij zoeken dus volop goede mensen met kennis op de desbetreffende vakgebieden en die van avontuur houden, en ja suriname heeft wel een ander klimnaat dan noorwegen.

    heeft u mensen dan hoor ik graag wat van U op regos@sr.net of bel met Johan Gosen op 0541-517095/0620364409 of met Rene Gosen 00597-473644 of 00597-8889527

    met vr gr

    Rene Gosen

    Manager HR, Export & Alg.zaken

  • bjm.braam

    Gaarne wil ik reageren op de functie chef-slager stuur me een berichtje terug.

  • Michael Kamphuis

    Geachte heer Rietman,

    Hierbij zou ik even willen vragen hoe ik aan meer informatie zou kunnen komen omtrend deze vacature. Ik zou hier eventueel wel belangstelling voor hebben. Ik ben een volledig gediplomeerd slager, inclusief buitenland ervaring en ben in voor nieuwe uitdagingen.

    Met vriendelijke groeten,

    Michael Kamphuis

    e-mail: michael_kamphuis@hotmail.com

    merelpurmer@Yahoo.com

    Telefoon: (0031) (0) 541 353371

  • Michael Kamphuis

    Michael Kamphuis schreef:

    >

    > Geachte heer Rietman,

    >

    >

    > Hierbij zou ik even willen vragen hoe ik aan meer informatie

    > zou kunnen komen omtrend deze vacature. Ik zou hier

    > eventueel wel belangstelling voor hebben. Ik ben een volledig

    > gediplomeerd slager, inclusief buitenland ervaring en ben in

    > voor nieuwe uitdagingen.

    >

    > Met vriendelijke groeten,

    > Michael Kamphuis

    >

    > e-mail: michael_kamphuis@hotmail.com

    > merelpurmer@Yahoo.com

    >

    > Telefoon: (0031) (0) 541 353371