Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beste ZZPslager.

  • nick

    HE A. KATER HEB JE NIETS ANDERS TE DOEN DAN IEDEREEN AF ZITTEN TE ZEIKEN!!! GA TOCH EENS WERKEN… OH NEE DAT KAN NIET, JE VERSTAAT JE VAK NIET

  • P.M.Koning

    Beste ZZP ers.

    Hou het hoofd koel en de benen warm.

    Maar hou vooral een lijn aan en verenig je in een combinatie,dat is de beste optie.

    Niet mekkeren op elkaar samen staan je sterker.

    Ga er maar van uit dat ik al heel wat jaren mee loop in de slagerswereld en ik weet hoe het werkt ook de meeste werkgevers zijn verenigd en hebben goede contacten met elkaar.

    Dus dames of heren slagers organiseer een goede club met elkaar dan kom je geloofwaardiger over naar de werkgevers.

    Succes Peter Koning.

  • marcel

    Als er zo graag samengewerkt of verenigd moet worden zal er toch eerst contact moeten zijn tussen ons collega's. Het schijnt voor sommige collega's al moeilijk te zijn om een mailtje te beantwoorden laat staan om samen een lijn te vormen.

  • P.M.Koning

    Beste Marcel.

    Heb lef en neem het voortouw.

    Durf een dubbeltje uit te geven om er een kwartje aan te verdienen.

    Als ik al je mailtjes lees dan lijkt me dat jij de juiste persoon bent om het een en ander naar je hand te zetten.

    Ik denk niet dat jij over een nacht ijs gaat en zet een mooi senario voor je zelf op en breng het dan naar buiten en wacht dan rustig de reacties af.

    Groeten en veel succes .

    Peter Koning.

  • een oude klas genoot

    he martijn volgens mij loop jij nog tekort mee hoe het werkt in het vlees

    ik heb jou wel eens zien werken nou daar gaat mn broek echt niet van bol staan want je kan nog niet eens een pootham uitbenen en je dan gaan verhuren gaan als uitbener en slager enz enz

    vind je het dan gek dat je uur prijs niet om hoog gaat

    dan moet je wel voor 21 euro per uur verhuren anders heb niks tevreten

    gr je maatje uit broek op langedijk

  • a.kater

    zeg beste klasgenoot, voel je , je nu al een stuk beter nou dat je iemand hebt afgekraakt. het zal wel een hele opluchting zijn voor je , nu dat dit er uit is.

    na jaren er mee opgekropt te zitten heb je dan eindelijk je gal mogen spugen.

    knap hoor , heel erg knap. als je binnekort in de spiegel kijkt dan moet je je zelf eens goed aankijken en dan heel hard op je borst slaan, en dan zeggen ,

    goh wat ben ik goed zeg.

    maar eigenlijk weet je wel beter, en ben je niet de held die je denkt dat je bent.

    vriendelijke groet albert kater.

  • martijn valk

    zeg martijn heb je mijn mail ontvangen ??????????????

  • nick

    ZO TE MERKEN BEN JE EEN ECHTE MAAT VAN HEM….. LEER EERST EENS NEDERLANDS!

  • nick

    nou daar gaat mn broek echt niet van bol staan want je kan nog niet eens een pootham uitbenen en je dan gaan verhuren gaan als uitbener en slager enz enz

    IK HEB GEHOORD DAT JE BROEK BOL GAAT STAAN VAN OUDE KERELS!