Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

slagers & worstmakers gezocht

  • Rossignol slagerijen suriname

    hallo wij hebben in paramaribo suriname 8 slagerijen en zijn bezig met het bouwen van een hypermodern eeg goedgekeurd slachthuiscomplex met daarin straks de 1e varkensvlees grossier van suriname, de eerste worstfabriek van suriname en het eerste eigen particuliere varkensslachthuis van suriname. Voor de Rossignol group ben ik op zoek naar slagers voor 2 van onze winkels (nederlandse slagerijen) en een chef worstmaker die bekend is met de zouterij en worstmakerij conform de duitse methode (wij werken met van hees en avo). verder willen we een hallaal lijn opzetten met kip en kalkoen worstsoorten voor de export in de caricom markt.

    Suriname is een mooi warm tropisch land maar wij zoeken iemand die in dit avontuur het hoofd koel kan houden. Intresse>???? mail met regos@sr.net of bel met Johan Gosen in Oldenzaal op nummer 0541-517095-0620364409

  • Dick Bruil

    Graag wat meer informatie,ben geintereseerd,heb slagersvakdiploma,en ben op het moment keurmeester,vee en vlees.

    Tel0625457549.

  • a.kater

    beste meneer gosen , mijn naam is albert kater en ik zou graag een gesprek met u willen hebben over een van uw openstaande vacatures.

    ik ben in het bezit van het volledige s.v.o diploma en worstmakerij .

    ik heb alleen nog maar in ambachtelijke slagerije gewerkt , maar dat zou geen probleem moeten geven. i.v.m mijn flexibele houding tegenover mijn werksituatie.

    bij een volgend gesprek kunnen we eventueel verdere details bespreken.

    met vriendelijke groet Albert Kater te Medemblik N-H

    tel 06 30186216 prive 0227511142 na 18:15 s.v.p

  • johan gosen

    vacature

    hartstikke mooi zo al bericht gehad ??? groetjes

  • jan

    hallo johan,ik heb wel zin in die uitdaging om naar een land te gaan waar het het hele jaar rond de 27 graden is en je lekker met je zonnebril op kan lopen!!!!!!!!!!! oke dan ,myn naam is jan en ben 31 jaar jong en in bezit van svo vak diploma en ondernemersopleiding.werkervaring in ambachtelyke slagery,supermarkten,vleeswarenfabriek en de rund en varkensvlees industrie.bel me maar even voor een afspraak 06-52038700

  • Kees

    Hallo

    Ik ben Kees Bergmans en heb in eerste instantie wel oren naar dit avontuur.Ik ben 35 jaar en heb van slachthuis tot eigen slagerij gewerkt.In ee vroeg verleden heb ik als “zeeman” bij Shell Tankers gewerkt dus weet,een beetje,wat het is om met andere bevolkings groepen te werken.

    Ik hoop dat u mij wat meer informatie kan verstrekken.

    Met vriendelijke groet Kees Bergmans

  • johan gosen

    hallo kees

    ik be

    n de vader van rene en bel me maar even 0620364409 met vr gr

  • a.kater

    beste mr. gossens ik probeer u te bereiken.

    wilt u contact met mij opnemen?

    vr. gr. A. Kater (als u mijn nummer kwijt bent ) 0227511142

  • jan

    hallo rene kun even contact met me opnemen i.v.m die vragen die ik je gesteld heb? met vr groet jan

    06-52038700

  • n.v.t

    ik kan u alleen bereiken via de slagerspunt pagina.

    wilt u uw email adres even naar mij mailen????

    want uw telefoon is ook ingesprek.

    Albert Kater