Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2 tal slagers gezocht

  • Martijn Valk

    Hallo wij zijn een bureau dat zich voornamelijk richt op de werving en selectie slagerij personeel. Nu is ons bedrijf op zoek naar een slager voor een filiaal in Amsterdam het gaat hier om een keurslagerij en de slager moet over leidinggevende cappaciteiten beschikken

    Verder zijn wij op zoek naar een slager voor een klant in zandvoort

    Het gaat hier om een ambachtelijke slager en deze is ook op zoek naar een chef slager. Voor beiden functies wordt verwacht dat is minimaal in het bezit bent van het diploma Chefslager. Verder zijn de voorwaarden voor beiden bedrijven zeer gunstig u bent altijd op zaterdag vrij en door de weeks heeft u veel vrije tijd.

    Uiteraard zijn de lonen conform CAO slagers bedrijf.

    Lijkt het wat om in een van deze winkels te werken neem dan kontakt op met het hieronder vermelde adres:

    Valk werving en selectie slagerij personeel B.V

    Marsdiepstraat 621

    1784 AM Den Helder

    u kunt mijn bereiken onder nummer 06-53830289

  • Martin Dijk

    hoi,

    ik ben Martin Dijk, 33 jaar en woonachtig in drachten, friesland.

    ik ben met spoed op zoek naar een baan als chef slager.

    ik las deze vacature, en dacht; amsterdam is 's morgens maar een uurtje rijden.

    dus ik reageer.

    heb 13 jaar ervaring als slager.

    heb bij keurslagers gewerkt, en ben op dit moment chef slager in een supermarkt.

    maar dit loopt niet geheel naar wens.

    mochten er nog andere vacatures zijn en deze lijkt u niet geschikt, dan houd ik mij aanbevolen.

    Martin Dijk

    Ropta 100

    9202KL Drachten

    tel: 0512519268

    bgg:0651692798

    Martijn Valk schreef:

    >

    > Hallo wij zijn een bureau dat zich voornamelijk richt op de

    > werving en selectie slagerij personeel. Nu is ons bedrijf op

    > zoek naar een slager voor een filiaal in Amsterdam het gaat

    > hier om een keurslagerij en de slager moet over

    > leidinggevende cappaciteiten beschikken

    > Verder zijn wij op zoek naar een slager voor een klant in

    > zandvoort

    > Het gaat hier om een ambachtelijke slager en deze is ook op

    > zoek naar een chef slager. Voor beiden functies wordt

    > verwacht dat is minimaal in het bezit bent van het diploma

    > Chefslager. Verder zijn de voorwaarden voor beiden bedrijven

    > zeer gunstig u bent altijd op zaterdag vrij en door de weeks

    > heeft u veel vrije tijd.

    > Uiteraard zijn de lonen conform CAO slagers bedrijf.

    > Lijkt het wat om in een van deze winkels te werken neem dan

    > kontakt op met het hieronder vermelde adres:

    > Valk werving en selectie slagerij personeel B.V

    > Marsdiepstraat 621

    > 1784 AM Den Helder

    > u kunt mijn bereiken onder nummer 06-53830289

  • Leon Schoorl

    Beste Martijn,

    Ik ben 35 jaar en heb 16 jaar ervaring in de slagerij,

    ben erg benieuwd wat jij te bieden hebt.

    Ik woon ongeveer 30 minuten van zandvoort af.

    Ik wacht op jouw reactie

    Met vriendelijke groet

    Leon Schoorl

  • Tony de Jonge

    Hoi Martijn ik woon met mijn gezin op Texel kom net terug uit Aruba na 8 jaar heb daarvoor 15 jaar op Texel gewoond ik zoek zou graag weer in een slagerij willen werken vooral in Supermarkten ben in het bezit van alle diploma's ik wacht op je reactie.

    Vriendelijke groeten,

    Tony de Jonge.

  • Bert Maas

    hallo ik ben een slager die zijn vak mist. de laatste jaren was ik actief in de catering, instellingskeuken en als chauffeur in alle vormen van catering, tot en met vliegtuigcatering. behoorlijk all-round dus .

    als slager ben ik 12 jaar zelfstandig geweest en had twee specialiteitenslagerijen en een cateringbedrijf in Groningen daarna heb ik een paar jaar voor Henass gewerkt in de drie noordelijke provincies als chefslager voor verschillende supermarkten. voornamelijk vervangen bij vakantie en ziekte of nieuw op te starten winkels. Als slager heb ik altijd veel plezier gehad in mijn vak en was erg actief in mijn vak , deed mee aan vakwedstrijden, prijzen gewonnen op de slavakto , was praktijkexaminator voor het svo toen er nog een opleiding in Groningen was. helaas ben ik er alweer een jaar of 7 uit en op dit moment op zoek naar een baan doordat mijn laatste werkgever z'n bedrijf 50% moest afslanken na afgelopen winter ben ik sinds juni werkloos .

    ik hoop dat u iets voor mij kan betekenen, ik ben bereid te verhuizen voor een baan met perspectief , of te reizen om dit uit te zoeken.

    ik hoop op een spoedige reactie van u,

    met vriendelijke groet Bert Maas